fredag 1 oktober 2010

En krans som jag gjorde i sommar, sommarminnen, här är den nygjord.
Sen har jag många fina bloggvänner som har sänt mig gåvor.
Tidigare i sommar så fick jag frön av Monica med bloggen Tjernhus

Kolla så snyggt monogram Monica har, och fröna är planterade, till våren får jag se om de har klarat vår vinter.
Tack kära Monica för fröna.

Av Aggie Agneta med bloggen Snäckskalsdalen har jag fått kantareller. Det kom ett brev, som doftade okänd doft, nu ska det bli spännande att få testa nya recept. Tack så jättemycket Agneta, det var så gulligt av dig, att du tänkte på mig. Hoppas du har det bra där du är.
Av Elin med bloggen Elin´s chabby romantic beställde jag ett fint armband, som ni ska få se, men oväntat så låg armbandet i en fin väska, en gåva från Elin.
Tack vännen
Kolla så snygga saker hon kan göra.
Först visar jag framsidan, sen är baksidan lika vacker.
Armbandet på armen.

Sen avslutar jag med en liten bild från ett rum som jag har gjort klart i det gamla huset jag jobbar i vid tid på sommaren. Folket har nu satt in möbler i det rummet.
Ha det underbart i helgen.
Kram Zara

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan Norrland
Gissar att ni har det kallt nu, tom. här nere i södern är det kallt. Vilken vacker sommarkrans, som ett minne över en årstid som jag tycker är alldeles för kort.
Jättevackert armband som Elin gjort, hon är så duktig. Och svamp och frön har du fått också, kommer och bli mycket gott du kan laga nu.
Fredagskram
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Hej!
Åh så fina saker du fått!!!
Armbandet var hur fint som helst!
Vilken underbar krans du gjort!
Så vacker!
Önskar dej en underb Helg!
Kram Kathrine

heavenandearth sa...

Hej kära Zara!!
Vilka fina presenter du fått!!
Å ett jättevackert armband har du shoppat!!

Hoppas du får en finfin helg!
Stora Kramen!
Iréne

Monica sa...

Hej Zara!
Kul att du blev glad för fröna! Hoppas nu att dom tar sig!
Jaså, du har också fått torkade trattkantareller av Aggie! Hur mycket har hon haft, egentligen? Massor!
Armbandet du köpt passar dig precis - litet gammaldags, romantiskt, precis din stil! Så vackert på din arm!
Ha nu en riktigt skön helg, kära vän!
Kramar från Monica!

himlaverket sa...

Vilket underbart litet armband.
Å, så bra ide att skicka frön till varandra. Jag har fått från min syster i en påse å det ska bli så spännande att se vad som kommer i vår.
Det är spännande att leva, å farligt...man kan dö av det ;)

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej min vän,
vilken bedårande krans från i somras! Hade velat att den varade lite längre, tycker den tog snabbt slut när man började njuta av solens underbara värme. Men nu är hösten här och dessa glada färger börjar ta sig fram och ger liv uti naturen. Kylan börjar att träda sig in och det är så friskandes att vandra uti skogen och fylla lungorna livets energi. Vilken underbar bild på stugan, får en gammeldags känsla och ser ljuset falla in på dörren och väggen lite svagt. Mycket vackert! Som alltid lyckas du fånga stunden. Det är den som talar till en! Vad fint armbandet passar det som gjutet! Blir så glad och se den på dig! Roligt att du visar baksidan, fick mig ett litet skratt: att klart att du skulle se det vackra på baksidan med..för det gjorde jag med fast för mig själv när jag pysslade. Du är helt underbar, Zara!

Ha den ljuvligaste söndag i höststämningen min goa vän!
Kram Elin.

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken vacker krans och så många fina presenter du fått!

Vilken bra idé att ta in ett litet träd till kattungarna. Vår katt går ut och in som hon vill genom kattlucka. Men vi har ingen trafik precis där vi bor.

Ha en trevlig söndag!
Agneta

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Vilket sött armband du fått plus alla andra fina saker...

Tack för mysiga kommentarer o tips!
Har flyttat "bloggintresserade" lite längre upp... :-) Jag brukar alltid följa andra bloggar överst från sidan där det står "följ", tänkte inte så mycket på listan som jag hade placerat långt, långt ner... :-)

Hoppas du har en trevlig helg, Zara. Här öser regnet ner...

Kram från Australien♥

Rose Garden Malevik sa...

U
N
D
E
R
B
A
R
T

Ha det gott :)
Håkan

Anonym sa...

Vilken fin krans! Kanske även i torkat skick, eller... Och så fina saker som hamnat i din postlåda. Vilken glädje! Och fiffigt med katträdet! Ska förmedla detta till mina kattmänniskor runt mig. Det var så smart!
Hulda

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbart vacker krans! Wow vilka vackra färger. Hur ser kransen ut idag? Det ser ut som den innehåller blommor som blir vackra när de torkar?

Tänk vad mycket fina presenter du fått i sommar. Du har goa vänner du, men du är ju såå go själv också=)

Vilken vacker bild på rummet. Det är så fint när solstrålarna lyser in på skåpet och dörren.

Sol önskar jag mig. Det har varit många fina dagar, men nu är det grått och blåser så det står härliga till. Jag rycker till så fort vinden tar tag i träden. Snart finns det inte ett löv kvar. Antar att ni har ganska blåsigt uppe hos er också.

Ha det så fint!
Kram,
Regina

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, den kransen har jag sett och fikat under!
Tänker ofta på dina härliga koppar!
Gilla!
Va kul att du fått dessa fina presenter, det är du värd och va kul att du gjort rummet i huset klart. Fint!
Vi hörs! Har ju skött barn en vecka men nu är jag tillbaka.
Uppdrag nästan varje dag men då blir det aldrig långtråkigt. Men skulle önska tomt i agendan nu.
Ha det och kramen
Carin

Vita små hjärtan sa...

Hej Zara!
Din krans är så fin....
Armbandet så vackert, hon är så duktig Elin.
Rummet där såg ut som från en svunnen tid.
Ha det så gott.
Kram Agnetha