fredag 11 juni 2010

 

Jag vill avsluta med att tacka er alla för era helt underbara kommentarer, om min sons fina arbete, och jag vill tacka för alla era fantastiska vänliga ord, som ni gett mig i mitt förra inlägg, så många som har värmt mitt hjärta, och berört mig.
Jag är både förvånad, tacksam och förbluffad!! Det har varit så roligt och givande.....................och det visar också på att ni alla är väldigt generösa människor, till er natur.
Det går inte med ord beskriva hur glad ni gjort mig. Tack!!
Jag har alltid haft lite svårt för att ta emot beröm, och så är det ännu, men jag blir bättre och bättre på det, så nu känns det verkligen roligt.
Min son blev också jätteglad.
Jag känner mig glad i dag för att jag börjat blogga och att jag har fått möjlighet till att skriva och bli skriven till på det här viset, så många fina bilder och inredningar, och så många variationer, på alla inlägg som ni visar berikar min vardag, och ger, stimulans, för nya idéer, och så klart att, ni hälsar på mig och skriver en rad.
Tänk att någon tar av sin tid och skriver till mig, helt fantastiskt.
Och att jag får kolla in i era världar, så underbart givande.
Tack för att ni finns, utan er så vore ju bloggandet helt meningslöst. Eller hur.
Kramen Zara

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag håller med, vad gjorde man före bloggens tid? Känns som man känner sina bloggvänner, åtminstone lite. Så fint det blommar hos er, här var det ovanligt lite blommor på fruktträden iår. Igår ösregnade det så många bärknoppar ramlade av också. Vilken jättefin lekstuga, den kunde du bygga om till växthus ju!
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria
Ps, madonnan hälsar, hon trivs bra här.

annika sa...

Underbart att läsa om hur du tänker kring bloggandet. Jag tänker lite likt dig. I verkligheten har vänner inte sånt fokus på varandra utan det är så mycket annat. Här går man in och tittar på en sak och kommenterar och så är det inget mer...en kort stund. Klart att man kan tänka lite mer efteråt sen. Alla är så vänliga här också...skönt och kravlöst.
Jag tror att vi bloggare gillar att få lite uppmärksamheet en kort stund och sen är det bra.
Vet du jag har också börjat att tro mer på mig själv!
Så vackert du bor!
Kram annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej igen.
En av mina bästa vänner flyttade ner till Skåne, nu bor hon också i Turkiet. Men vi har kontakt via mailen, skickar foton och sånt. Lyckost som har bra väder, här har det spöregnat, nu är det grått och blåser.
Tyget i krogstolen..fniss, är en gardinlängd i spets jag köpt på Tradera. Där finns allt och lite till.
Kramis
AnnaMaria

Rose Garden Malevik sa...

Tack snälla :)
Nja Claude Monet klarar sig precis här i zon1, så det kanske ine e ritkigt rätt ros :)
Ha en fin dag
Håkan

Anonym sa...

Tänk att du bara försvann från min blogglista, Det spökar i min dator... men nu har jag hittat dig igen! Och så mycket fint det finns att läsa ikapp. Och vackra ljuvliga bilder! Nu sjutton måste väl din blogg fastna i min blogglista, har lagt dit dig, igen...
Hulda

Märta sa...

Har tydligen missat lite inlägg som du har gjort, så jag hade en hel del att läsa.
Känns så skönt när jag läser ditt inlägg om lite stök osv. känner precis igen mig. Har så stora planer när dagen börjar men när kvällen kommer så har jag bara gjort en liten del av allt jag vill.
Ditt golv är helt fantastiskt, du får gärna komma hit och måla mitt golv också.
Dina tankar om bloggandet är så sanna. Bloggandet har gett mig så många impulser och ideer så även jag har ibland vågat ta till penseln och även ändrat om en del här hemma. Sen finns det väl en del som säger att bloggandet tar så mycket värdefull tid men då vet de inte om alla nya vänner man får och inte heller hur mycket ny energi det kan ge.
Hoppas att du får en bra fortsättning på helgen!
Märta

Monica sa...

Hej kära Zara!
För det första, måste jag säga att viol-koppen med violer i, är såå förtjusande!
Är det en gul sibirisk vallmo man ser på andra bilden?
Jag förstår att sonen vill ha kvar sin lekstuga - barn vill alltid att allting ska vara oförändrat i deras barndomshem...
Och så den sista bilden... får mig att längta tillbaka till Norrland!
Det bor en norrlänning i mig!
Helgkramar, Monica

Birgitta sa...

Visst är det härligt med alla goa och trevliga bloggvänner man fått sedan man började blogga. Utom dom vore det tomt.
Vilka fina sommarbilder hos dej nu.
Önskar dej en skön söndag.
Kram Birgitta

Cajsas Faster sa...

Oj, vilken härlig blogg du har. jag blev alldeles glad av alla fina bilder och blommor och söta kaffekoppar och hela din stil!
Tack för en trevlig stund!
Marie

Huset vid ån sa...

God Morgon vännen! Tack för din trevliga "Nattkommentar" Fniss! För en gång skull låg jag faktiskt o sov när du skrev till mig, annars brukar vi ju skriva samtidigt till varandra. Jag har haft mycket värk i kroppen eftersom jag har fibromyalgi, så då när man tar värktabletter så blir jag såå trött. Annars brukar jag ju sitta uppe länge på nätterna vid datorn. Hoppas allt är bra med dig. Vilket härligt inlägg du har gjort. Det är verkligen "Svensk Sommar",dina bilder skulle passa bra i en semesterbroschyr för turister som ska besöka Er uppe i Norr. Hoppas att du får en fin o solig dag, hos mig är det både kallt o regnigt, men efter regn kommer sol! Massor av Sommarkramar till dig! Therese

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej Zara! Vilken fin madonna sonen gjort! Nu är jag på svensk mark och det är också skönt!
Veckan som kommer är full av jobb inför V75 i Boden och jag skall till stugan och förbereda för mina stugdagar, men sedan ska jag ta bilen till dig! Bättre sent än aldrig!
Ha det så gott bland alla blommor!
Kram
Carin

Vita små hjärtan sa...

Hej Zara!!!!
Ja visst är bloggvärlden mysig!
Du har så fint i dina omgivningar. Så himla fina naturbilder!!!! Du har nog ett eget litet paradis där...
Till och med vedhögen får du vacker!!!!! :)
Ha en fin söndag vännen!!!
Kram Agnetha

Margareta sa...

Hej!
Är inne idag för första gången på din blogg.Vilka underbara bilder!!!!Underbar musik!!
Startade min blogg i februari och det har berikat mitt liv.Och idag hittade jag ju din fina sida.
Jag återkommer.

Ha en bra vecka!
Kram Margareta

Katta sa...

Å styvmorsvioler eller Sol och Måne som de kallades där jag växte upp är väl ändå sommarens sötaste blommor, vilken söt kopp de står i med.Lekstugan är ju hur söt som helst. Kram Katta

Fågel Blå sa...

Åh sådana vackra bilder från dej!!!!
Jag smälter!
Alltid lika inspirerande att kika in här hos dej!
Hoppas din vecka blir fin!
Kram Kathrine

Skogslyckan sa...

Har ju helt missat att du har en blogg till ju... Nu lägger jag till den här också. Mina kors hänger nu så fint på knopparna på dörrarna till ett gammalt skåp. Jag är sååå glad för dem. Nu skall jag titta lite mer noga på denna blogg!
Kramiz Pia

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Såååå, fina bilder de andas verkligen svensk sommar!!!
O vilken charmig och fin lekstuga!!!

Önskar dig en bra dag!!

Kramar gunilla