söndag 15 mars 2009

Blommor i en skål

Halvt skruttna blommor i en skål.

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Zara!

Tusen tack för titten och dina snälla ord! *kram*

Men vilka vackra bloggar du har..underbara kort!!!

Vad använder du för kamera? Jag har en Canon Powershot S3 IS, men sneglar på en riktig systemkamera och helst Canon EOS 450D eller 40D...

Japp, jag tar alla bilder själv.

Krukorna, ja, jag behandlar dem på lite olika sätt. Ibland har jag torkat dem med vit färg på en trasa lite slarvigt. Jag har också provat att ha dem ute med lite filmjölk/yoghurt. Eller helt enkelt låtit dem ligga ute i växthuset över vintern med jord i/kring krukan.

Kram
Mia

Ps tittar gärna in till dig igen!

My Lovely Things sa...

Hej Zara!!

tack för titten!!
Underbara bilder du har!! fantastisk skärpa..Så glad jag blev för alla fågelbilder..Härligt att få se en Domherre..

Roligt att du gillar min blogg..Ja, min Guds tro är livsviktig för mig.Jag vill vara den samma var jag en är..Därför är min tro med mig överallt..

Förtår att det kan kännas ensamt när man int ehar så många att dela sin tro med..

ha det så gott..
kram anna