måndag 21 mars 2011

Tack till er som bad en bön.

Så står det skrivet i Bibeln. Om två eller fler ber i mitt namn ska så ske (dock inte onda böner, införstått)

Min son har blivit frisk!!

Tack till er alla som bad en bön. När han var till läkaren sist så sa läkaren att han är helt frisk, kärnfrisk.
Tack!! Igen för era böner, det hjälpte, han har fått sluta med medicinen.
Jag känner mig glad, och tacksam både till Gud och Jesus Guds son, och er mina vänner, än en gång har Guds ord varit sant.
Detta ord.
Så står det skrivet i Bibeln. Om två eller fler ber i mitt namn (Jesus namn) ska så ske(dock inte onda böner, införstått)
Tack ännu en gång. Bönens kraft är stor. Så nu ber jag för Japan.


Vårtecken i dag blir en blomma inne, för ute har inte våren hunnit så långt.Men på sätt och vis är det här ett säkert vårtecken, man får lust att köpa blommor.
Kan upplysa om att vi i dag har tö.
Nu ska jag kolla era vårtecken, det blir roligt.
Ha en fin vecka vänner.
Kram Zara

15 kommentarer:

Monica sa...

Så underbart, kära vän! jag förstår att du är glad och tacksam! barnens hälsa är det viktigaste i livet!

Roligt att höra att ni har tö där långt uppe! Idag är det vårdagjämning och det är tydligt att våren är på väg till er också!
Ha en riktigt fin vårvecka!
Kramar till både dig och sonen!
Monica

Birgitta sa...

Vad härligt att sonen blivit friskt igen.
Det finns inga vårtecken hos oss heller, utom att vi haft soligt och fint väder med takdropp idag.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Mammasblommor sa...

Så underbart att höra att din son är frisk, för Gud är ingenting omöjligt! Min dotter har blivit helad från hjärtfel som hon föddes med! Man blir så tacksam till Gud när han svarar på bön:)) Jag gläds med dig över ditt bönesvar!!
Hos mig finns rätt mycket snö kvar också men det känns ändå att våren är på gång!!
Ha det gott!
Kram Margot

Gunilla sa...

Har inte tidigare varit inne på din blogg, men den verkar fin!!! Och att Guds kraft är stor, det vet vi egentligen alla!!! Utan den fanns varken vi eller något annat här på jorden!!! Men vi är skyldiga att visa allt respekt såväl människor som djur och hela Guds natur!!! Fin musik du har lagt till !!! Lycka till nu i fortsättningen och be för alla utsatta människor !! Det behövs....

Märta sa...

Nu äntligen kan jag komma in på din blogg igen. Jag har haft ett virusprogram som har gjort att jag inte har kunnat komma in på alla sidor som jag har velat.
Har massor att ta igen hos dig så det får bli kvällsläsning ikväll.
Jag är glad att ni har fått svar på bön! Ska iväg nu på ett sammanträde så jag återkommer!
kram! Märta

Snäckskalsdalen. sa...

Hurra för att sonen är bra igen! Det var det finaste som kunde hända, vilken lycka!

Och så har jag tittat ikapp mig lite, och får syn på ännu en fantastisk tavla....jag är hänförd! Hur duktig är du på att måla egentligen, det var det finaste porträtt jag sett på mången dag. Målar du professionellt? Du har en otrolig talang, ju, jag blir alldeles brydd....! Så vacker! Vilka färger, vilka skuggor, vilket motiv (!!!), underbart.

Du har massor av talanger, det har jag verkligen fått klart för mig här under det år jag läst din blogg!

Stora kramar
Agneta

Gela sa...

Vad glad jag blir att läsa att sonen mår bra nu. Ha en fin kväll/Gela

Annika kafe´resor och Riga sa...

Underbart!!! kram Annika

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Hittade din fina blogg via Lene. En inspirerande blogg du har. Tittar gärna in igen :) Kramar från Marias Hörna

stina sa...

Så bra at sønnen din er frisk!!
(det ordnet seg for snille gutter vet du...):):)
Nå er det sang dagen lang hos dere da?
Hvor flink du er til å male!
Har du hatt noen utstillinger eller er det "bare" til husbruk?
Her er det full sol og det tiner og drypper overalt,nyydelig:):)
Ha en fin vårdag.
Vårklem fra meg.

Gunilla sa...

Hej Zara ! Idag har vi +12 grader, så då vågade jag mig ut till soldattorpet för att se vad som har överlevt vintern (vi har haft lite värme på). Och döm om min förvåning, när det på bordet blommar för fullt!!! En Lobelia, flera Spanska Marquriter och så klart de tappra pelargonerna !! Så vår kom NU !!! Hoppas att ni alla får en fin vecka.. Kram från Gunilla

Freshgarden sa...

Vad skönt att han nu är bra, man är alltid orolig när det gäller sina barns och anhörigas hälsa.
Undedrbara bilder som vanligt från dig.
Önskar dig en fortsatt fin vecka.
Vårkramar Britt

Katta sa...

Visste inte att din son varit sjuk, skönt att han är bättre nu i allafall. Tö är vårtecken när man bor i norr, så är det bara. Kram Katta

Annika kafe´resor och Riga sa...

Hej igen Zara, ja byn var verkligen vit och vacker. Den heter Medina Sedonia och ligger i Andalucia, ca 2,5 mil från Cadiz inåt landet.
Magsjukan klarade jag mig ifrån som tur var, annars hade jag inte kunnat åka. Ha det fint. kram Annika

kullervilla sa...

Så skönt att höra att sonen är frisk...

Så ni har tö, våren på gång? Här planterar bönderna sallad...så våren är här.
kramiz//kullervilla